Furniture for synagogues
15
сен
3
Alex Kura articles
Furniture for synagogues

Synagogue furniture differs from other pieces of furniture. The furniture for the synagogue must be appropriate in the design and character of the prayer hall, but above all it must be durable and of high quality. No one likes to see an old synagogue with worn and worn furniture. Authentica imports furniture for a synagogue made of solid wood, a tree characterized by great durability. Even if years later the tree was damaged or worn out, it is always possible to renew the furniture of the synagogue and give them a new, beautiful and stylish look.

ריהוט לבתי כנסת – איכות ועמידות

התפילה, אך מעל הכול הוא חייב להיות ריהוט עמיד ואיכותי, אף אחד לא אוהב לראות בית כנסת ישן עם ריהוט שחוק ובלוי. חברת אותנטיקה מייבאת רהיטים לבית כנסת העשויים מעץ מלא, עץ המאופיין בעמידות רבה. גם אם לאחר שנים העץ ניזוק או התבלה, תמיד אפשר לחדש את רהיטי בית הכנסת ולהעניק להם מראה חדש, יפה ומסוגנן.

ריהוט לבתי כנסת – כל היתרונות בריהוט מעץ מלא

ריהוט מעץ מלא הוא ריהוט מעץ העשוי כולו מעץ. בניגוד לרהיטים רבים העשויים מעצים תעשייתיים המיוצרים משבבים מודבקים או מסיבים ונסורת שעברו עיבוד תעשייתי, עץ מלא הוא קרשים או פלטות עץ העשויים מעץ גושני, עץ אורן או עצי טיק ועוד, המהווים את חומר הגלם האיכותי ביותר לבניית רהיטים.

ריהוט לבתי כנסת העשוי מעץ מלא מחזיק מעמד שנים רבות. גם אם הריהוט התיישן, אם הסגנון או הצבעים כבר לא אופנתיים, תמיד אפשר לחדש את הריהוט, לשנות את הגוונים, לשייף, לשפץ ולהעניק לו מראה בדיוק כמו ריהוט חדש ויפה.

ריהוט לבית כנסת דורש עבודה עדינה ומקצועית המביאה בחשבון את כל הפרמטרים החשובים בבניית רהיטים לבית כנסת כמו עמידות, עבודה נקייה, אומנות הגילוף וגם מחיר אטרקטיבי. השילוב של כל הפרמטרים הנ"ל מביא לתוצאה יפה ולבית תפילה מרהיב  ויוקרתי.

רהיטים לבית הכנסת צריכים להיות רהיטים נוחים. כיסאות הישיבה מיועדים לישיבה ממושכת וצריכים להתאים למידות גופו של האדם הממוצע. במהלך התפילה עוברים המתפללים פעמים רבות ממצב של ישיבה למצב של עמידה ולהפך. חשוב לתכנן את הריהוט כך שיעניק נוחות מרבית בכל מצב וגם במעברים בין עמידה ולישיבה.

את הריהוט יש להתאים לאופי של כל בית כנסת. לכל עדה ולכל ציבור של אנשים יש סגנון שונה. באותנטיקה מתאימים את סגנון הריהוט, את רמת הגימור, את הגילופים ואת  העיטורים לכל סוג של בית כנסת, בהתאם לבקשות הגבאים.

ריהוט לבתי כנסת כולל כיסאות ישיבה, דלפקי תפילה, תיבה עם עמדה מיוחדת לחזן, במה להנחת ספר התורה, ארון קודש, ארונות או מדפים לסידורים וספרי לימוד, שולחנות ופריטים נוספים. את כל אלו תוכלו לראות באתר של חברת אותנטיקה, לחוש את תחושת העץ ולהתרשם מהעבודה המיוחדת והעדינה.